Skole som passer til dig

Den Interne Skole på Magleby Skolecenter er for dig, der har brug for et skoletilbud, der skal lykkes.

Du kommer i en lille klasse med flere lærere. Du har mulighed for at få enkeltmandsundervisning. Det kan være, at du har behov for ro til at koncentrere dig og få tingene forklaret alene.

Når du starter, finder vi dit niveau i de forskellige fag. Så får du en undervisning, der passer dig.

Du får et godt forhold til dine lærere, som er parat til at lytte til dig og som forstår dig. Dem kan du altid gå til. Al vores undervisning tager udgangspunkt i relationerne til dine lærere.

Når du er tryg og føler dig tilpas i din skoledag, er du åben for at lære noget. Så bliver der plads til din nysgerrighed. At gå i skole og lære nyt er ligesom en kæmpe verden, der åbner sig op for dig.

Når vi planlægger din undervisning, tager vi udgangspunkt i det, du er god til. Vi laver særlige rammer, der tager hensyn til dine udfordringer.

Alle kan lære. Nogle af vores elever har meget svært ved at lære, når de starter. Men alle vores elever har lært en masse, mens de har været her. Det gælder om at finde ud af, hvordan du lærer bedst og så hænge i. På Den Interne Skole får du mulighed for at øve dig ekstra meget. Så skal du nok nå i mål.