Praktisk læring

Du har også mulighed for at deltage i praktisk læring. Vi har forskellige produktioner indenfor håndværk, grøn service, pedel og køkken.

I vores produktioner får du lov til at gøre det, du er god til. Så kan du begynde at lære noget af det, du skal bruge i din videre uddannelse.

På håndværk renoverer vi skolens bygninger. Her kan du få opgaver indenfor tømrer, murer, maler eller anlæg.

Grøn service vedligeholder skolens grønne arealer. Du kan også gå sammen med skolens pedeller og hjælpe med at fixe mindre reparationsopgaver.

I skolens køkken laver vi varm mad til alle skolens elever og lærere. Du kan deltage i arbejdet med madlavningen og lære at lave mad til mange mennesker.

Alle vores lærere i produktionerne er faglærte håndværkere. Derfor ligner skoledagen i produktionerne arbejdsdagen i en virksomhed.