Opholdsstedet Søholt & Golfstrømmen

Den Interne Skole passer godt til børn og unge, der bor på opholdssted. Mange af eleverne på Den Interne Skole er anbragt på Søholt eller Golfstrømmen, som også er en del af Magleby Skolecenter.

Søholt og Golfstrømmen er socialpædagogiske opholdssteder for børn og unge i alderen 8-23 år, som af forskellige årsager ikke længere kan bo hjemme.

På Søholt og Golfstrømmen får børnene og de unge en erstatning for et hjem. Samtidig leveres en professionel specialpædagogisk indsats.

Der er et meget tæt dagligt samarbejde mellem skole og opholdssted. Vi tager også på rejser, ture og oplevelser sammen. Det giver en tryg sammenhæng i hverdagen.

Magleby Skolecenter tilbyder således en samlet og koordineret pædagogisk indsats, som giver resultater for den enkelte unge.

Du kan læse mere på www.opholdsstedet-soeholt.dk og www.golfstroemmen.dk